قالب وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

bimemoj
بستری است برای درج دل نوشته ها و دغدغه ها،به امید مثمر ثمر بودنشان انشاالله 

نظر مقام معظم رهبری درباره برخورد با بدحجاب ها: با مدارا برخورد کنید 

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در جریان دیدار با جمعی از روحانیون استان خراسان شمالی، نکاتی درباره برخورد با بدحجاب ها و نهی از منکر مطرح کردند که می شنوید.

دانلود نظر مقام معظم رهبری درباره نحوه برخوردبا بدحجاب ها   دانلود نظر مقام معظم رهبری درباره نحوه برخوردبا بدحجاب ها

ایشان خطاب به مسئولان فرمودند:  «خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانونهاى فرهنگى - هنرى بروید و پذیراى جوانها باشید. با روى خوش هم پذیرا باشید؛ با سماحت، با مدارا. فرمود: «و سنّة من نبیّه»، که ظاهراً عبارت است از «مداراة النّاس»؛ مدارا کنید. 
ممکن است ظاهر زننده‌اى داشته باشد؛ داشته باشد. بعضى از همینهائى که در استقبالِ امروز بودند و شما - هم جناب آقاى مهمان‌نواز(استاندار )، هم بقیه‌ى آقایان - الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانمهائى بودند که در عرف معمولى به آنها میگویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد میریزد. 
حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى این حقیر باطن است؛ نمى‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئى هستم / آیا تو چنان که مینمائى هستى؟».
ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم میکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت. بنابراین با قشر دانشجو ارتباط پیدا کنید.»


[ دوشنبه 91/7/24 ] [ 4:30 عصر ] [ میثم57 ] [ نظرات () ]

این سناریو که در دفتر اطلاعات ملی آمریکا طراحی شده و جیلیان برنز مسوول تازه منصوب شده میز ایران در این اداره، متولی نظارت بر اجرای آن است،دارای 7 محور اساسی است:

1-کاهش درآمد و افزایش هزینه‏‌های ایران

2- آغاز نارضایتی‏های نقطه‌ای

3-انفعال در دستگاه اجرایی

4-گسترش نارضایتی اقتصادی

5-فراگیر نشان دادن فساد اقتصادی

6-افزایش اختلاف‏های درون نظام

7- بی‌نتیجه گذاشتن مذاکرات هسته‌ای

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/7/18 ] [ 9:26 صبح ] [ میثم57 ] [ نظرات () ]

کیسینجر؛ مهره اصلی آمریکا در جنگ نرم علیه ایران 

در راستای دشمن شناسی و آشنایی با اقدامات مهره‌های اصلی در پروژه خیالی سرنگونی ایران اسلامی، "مشرق" اقدام به معرفی تعدادی از چهره‌های مهم و تأثیرگذار در عرصه سیاست‌های کاخ سفید، رژیم صهیونیستی، کشورهای اسلامی، منطقه خاورمیانه و دیگر مناطق جهان تحت عنوان ژنرال‌های جنگ نرم کرده است.
به گزارش مشرق،آنچه در ادامه از نظرتان می‌گذرد بخش اول معرفی ژنرال‌های جنگ نرم است که اختصاص به معرفی هنری آلفرد کیسینجر یکی از اصلی ترین استراتژیست های دنیای غرب دارد.
هنری آلفرد کیسینجر 


خلاصه‌ای از ندگی نامه، فعالیت‌ها و اقدامات کیسینجر

تاریخ تولد:

27 می 1923

مذهب:   یهودی

تحصیلات:  لیسانس، با درجه عالی،کالج هاروارد، 1950

  • فوق‌لیسانس، دانشگاه هاروارد ، 1952
  • دکترای، دانشگاه هاروارد، 1954 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/7/4 ] [ 3:36 عصر ] [ میثم57 ] [ نظرات () ]

به گزارش تهران تایمز موضع کیسینجر در قبال مذاکرات آمریکا و ایران چنین است: "احتمال زیادی دارد که هرگونه مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در مورد مسائلی همچون بحث هسته‌ای به موفقیت انجامد، اما به شرط آنکه نخست مقامات دیپلماتیک وارد بحث شده، سپس سطح مذاکرات به وزارت امور خارجه رسیده و در آخر، به ملاقات سران دو کشور بیانجامد." 

کیسینجر همچین در مصاحبه‌ای درباره ایران و آمریکا می‌گوید: آمریکا در حالِ گسترش دام برای روسیه و چین است و دراین استراتژی آخرین میخِ "تابوت"، ایران است. کشوری که هدفِ اصلی‌ اسرائیل است. جنگ میتواند شروع شود. من به پنتاگون گفته بودم که هفت کشورِ خاورِ میانه بدلیل منابع طبیعی آنها باید مهار شوند، آخرینِ آنها ایران است. برای این استراتژی پنتاگون تقریبا خوب عمل کرده و فقط ایران مانده است. ایران می تواند شرایط را به نفعِ ما رقم بزند. ‌نیرو‌های جوانِ ما آمادگی چنین جنگی را دارد و ما میتوانیم از پس آن بر بیائیم. اگر "نفت" را مهار کنیم، کشور‌ها را مهار کرده ایم و وقتی‌ "غذا" را مهار کنیم، ملت‌ها را مهار کرده ایم، به هر حال همه راه‌ها به ایران ختم می‌شود.

مصاحبه فرید زکریا با کیسینجر درباره ایران و رژیم صهیونیستی 

[ سه شنبه 91/7/4 ] [ 3:26 عصر ] [ میثم57 ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

"اهل" سیاست نیستم! ولی به آن مبتلا هستم. معتقدم سیاست "اهل" خودش را دارد و ما اهلیت آنرا نداریم. سیاست عین زندگی امروز ماست. با تخیل و انتزاع هم کنار نمی رود... مگر خدایی ما را نجات دهد!
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 55421